Обмін та повернення

Умови повернення для товарів належної якості

 

Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови що: 

 

- товар не був введений в експлуатацію і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п. 

- товар повністю зберіг товарний вигляд; 

- товар укомплектований, збережені всі ярлики, плівки і заводське маркування. 

 

Процедура повернення товару Належної якості: 

 

- зателефонуйте на номерами телефонів вказаними на сайті та повідомте про намір повернути оплачений товар; 

- надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги; 

- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;

 - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів. 

📝Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженно постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів».

👉До згаданого Переліку входять:

  • 🔹продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни;
  • 🔸непродовольчі товари: фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір;
  • 🔹корсетні товари парфумерно-косметичні вироби;
  • 🔸пір'яно-пухові вироби;
  • 🔹дитячі іграшки м'які;
  • 🔸дитячі іграшки гумові надувні;
  • 🔹зубні щітки;
  • 🔸мундштуки;
  • 🔹апарати для гоління;
  • 🔸помазки для гоління;
  • 🔹розчіски, гребінці та щітки масажні;
  • 🔸сурдини (для духових музичних інструментів);
  • 🔹скрипічні підборіддя;
  • 🔸рукавички;
  • 🔹тканини;
  • 🔸тюлегардинні і мереживні полотна;
  • 🔹килимові вироби метражні;
  • 🔸білизна натільна;
  • 🔹білизна постільна;
  • 🔸панчішно-шкарпеткові вироби;
  • 🔹товари в аерозольній упаковці;
  • 🔸друковані видання;
  • 🔹лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником);
  • 🔸аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;
  • 🔹вироби з натурального та штучного волосся (перуки);
  • 🔸товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • 🔹інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);
  • 🔸ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
     

Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання. 

Процедура повернення товару Неналежної якості: 

-зателефонуйте на номерами телефонів вказаними на сайті та повідомте про намір повернути оплачений товар; 

-повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 

-після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар. 

Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за наш рахунок. 

Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту.


Повернення коштів здійснюється після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом у відділення логістичних служб. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х робочих днів із моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем. Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.